Contact

Basisschool Prinses Juliana
d’Oultremontstraat 19, 1040 Brussel
Tel. 02 733 86 16

Administratie

Nora Herbal en Annemieke Ooteman
administratie@julianaschool.be
Tel. 02 733 86 16

Schooltijden

ma, di, do, vr 8.30 – 15.15 uur
wo 8.30 – 12.15 uur

Contact

Basisschool Prinses Juliana
d’Oultremontstraat 19, 1040 Brussel
Tel. 02 733 86 16

Schooltijden

ma, di, do, vr 8.30 – 15.15 uur
wo 8.30 – 12.15 uur

Naschoolse activiteiten

Maandag

15:30 – 16:30

Dinsdag

15:30 – 16:30

Schaakatelier

Klas

Groep 8

Leerkracht

Meester Rik

Groep

Groep 4 t/m 8

Gitaarles

Klas

Nog te bepalen

Leerkracht

Meester Rodrigo

Groep

Groep 7 en 8

Speeltheater

Klas

Polyvalente ruimte

Leerkracht

Juf Farideh

Groep

Stap 7 t/m groep 5

Breakdance

Klas

Gymzaal

Leerkracht

Meester Jawad

Groep

Groep 6 t/m 8

Stadsklanken

Klas

Polyvalente ruimte

Leerkracht

Jeugd en Muziek

Groep

Groep 4 t/m groep 8

Badminton

Klas

Gymzaal

Leerkracht

Meester Pé

Groep

Groep 5 t/m 8

Woensdag

12:30 – 13:30

Uitgezonderd: 26/04 en 3/05

Donderdag

15:30 – 16:30

Typeles / ICT-vaardigheden

Klas

Groep 7

Leerkracht

Meester Maurits

Groep

Groep 5 t/m groep 8

Sport en spel

Klas

Gymzaal

Leerkracht

Juf Trui

Groep

Stap 3 t/m stap 8

Keukelen en knutselen

Klas

Keuken/koffiekamer en/of klas

Leerkracht

Juf Kathleen

Groep

Stap 1 t/m stap 8

Let’s Live Together!

Klas

Klas stap 8

Leerkracht

Juf Deniz

Groep

Stap 7 t/m groep 5

Theateratelier

Klas

Polyvalente ruimte

Leerkracht

Juf Farideh

Groep

Groep 6 t/m 8

Tekenatelier

Klas

Klas groep 7

Leerkracht

Meester Tibo

Groep

Groep 4 t/m groep 8

Vrijdag

15:30 – 16:30

Het Juliana schoolkoor

Klas

Lokaal Stap 8

Leerkracht

Juf Milou en juf Dorina

Groep

Stap 8 t/m groep 8

Kunstbazen

Klas

Polyvalente ruimte

Leerkracht

Juf Noortje

Groep

Groep 5 t/m groep 8

Judo

Klas

Gymzaal

Leerkracht

Meester Patrick

Groep

Stap 8 t/m groep 8

Maandag

15:30 – 16:30

Dinsdag

15:30 – 16:30

Woensdag

12:30 – 13:30

Uitgezonderd: 26/04 en 3/05

Schaakatelier

Klas

Groep 8

Leerkracht

Meester Rik

Groep

Groep 4 t/m 8

Gitaarles

Klas

Nog te bepalen

Leerkracht

Meester Rodrigo

Groep

Groep 7 en 8

Speeltheater

Klas

Polyvalente ruimte

Leerkracht

Juf Farideh

Groep

Stap 7 t/m groep 5

Breakdance

Klas

Gymzaal

Leerkracht

Meester Jawad

Groep

Groep 6 t/m 8

Stadsklanken

Klas

Polyvalente ruimte

Leerkracht

Jeugd en Muziek

Groep

Groep 4 t/m groep 8

Badminton

Klas

Gymzaal

Leerkracht

Meester Pé

Groep

Groep 5 t/m 8

Typeles / ICT-vaardigheden

Klas

Groep 7

Leerkracht

Meester Maurits

Groep

Groep 5 t/m groep 8

Sport en spel

Klas

Gymzaal

Leerkracht

Juf Trui

Groep

Stap 3 t/m stap 8

Keukelen en knutselen

Klas

Keuken/koffiekamer en/of klas

Leerkracht

Juf Kathleen

Groep

Stap 1 t/m stap 8

Let’s Live Together!

Klas

Klas stap 8

Leerkracht

Juf Deniz

Groep

Stap 7 t/m groep 5

Donderdag

15:30 – 16:30

Vrijdag

15:30 – 16:30

Theateratelier

Klas

Polyvalente ruimte

Leerkracht

Juf Farideh

Groep

Groep 6 t/m 8

Tekenatelier

Klas

Klas groep 7

Leerkracht

Meester Tibo

Groep

Groep 4 t/m groep 8

Het Juliana schoolkoor

Klas

Lokaal Stap 8

Leerkracht

Juf Milou en juf Dorina

Groep

Stap 8 t/m groep 8

Kunstbazen

Klas

Polyvalente ruimte

Leerkracht

Juf Noortje

Groep

Groep 5 t/m groep 8

Judo

Klas

Gymzaal

Leerkracht

Meester Patrick

Groep

Stap 8 t/m groep 8

Maandag

15:30 – 16:30

Dinsdag

15:30 – 16:30

Woensdag

12:30 – 13:30

Donderdag

15:30 – 16:30

Vrijdag

15:30 – 16:30

Schaakatelier

Klas

Groep 8

Leerkracht

Meester Rik

Groep

Groep 4 t/m 8

Gitaarles

Klas

Nog te bepalen

Leerkracht

Meester Rodrigo

Groep

Groep 7 en 8

Speeltheater

Klas

Polyvalente ruimte

Leerkracht

Juf Farideh

Groep

Stap 7 t/m groep 5

Breakdance

Klas

Gymzaal

Leerkracht

Meester Jawad

Groep

Groep 6 t/m 8

Stadsklanken

Klas

Polyvalente ruimte

Leerkracht

Jeugd en Muziek

Groep

Groep 4 t/m groep 8

Badminton

Klas

Gymzaal

Leerkracht

Meester Pé

Groep

Groep 5 t/m 8

Typeles / ICT-vaardigheden

Klas

Groep 7

Leerkracht

Meester Maurits

Groep

Groep 5 t/m groep 8

Sport en spel

Klas

Gymzaal

Leerkracht

Juf Trui

Groep

Stap 3 t/m stap 8

Keukelen en knutselen

Klas

Keuken/koffiekamer en/of klas

Leerkracht

Juf Kathleen

Groep

Stap 1 t/m stap 8

Let’s Live Together!

Klas

Klas stap 8

Leerkracht

Juf Deniz

Groep

Stap 7 t/m groep 5

Theateratelier

Klas

Polyvalente ruimte

Leerkracht

Juf Farideh

Groep

Groep 6 t/m 8

Tekenatelier

Klas

Klas groep 7

Leerkracht

Meester Tibo

Groep

Groep 4 t/m groep 8

Het Juliana schoolkoor

Klas

Lokaal Stap 8

Leerkracht

Juf Milou en juf Dorina

Groep

Stap 8 t/m groep 8

Kunstbazen

Klas

Polyvalente ruimte

Leerkracht

Juf Noortje

Groep

Groep 5 t/m groep 8

Judo

Klas

Gymzaal

Leerkracht

Meester Patrick

Groep

Stap 8 t/m groep 8

Voorwaarden naschoolse activiteiten (NSA) Prinses Julianaschool

Algemeen

  • De naschoolse activiteiten (NSA) starten op maandag 8 januari 2024 en eindigen op vrijdag 14 juni 2024.
  • Er zijn geen activiteiten in de vakanties en ook niet tijdens studie/pedagogische dagen en tijdens de verlengde weekenden.
  • Als uw kind eerder de activiteit al heeft gevolgd, wil het niet zeggen dat uw kind in de nieuwe periode wederom een plek heeft. U dient uw kind elke periode opnieuw in te schijven. Anders dan voorheen is de volgorde van inschrijvingen bepalend, dat wil zeggen degenen die het eerst zijn ingeschreven, hebben ook daadwerkelijk de plaats.

 Contact

  • Voor inhoudelijke informatie over de naschoolse activiteiten kunt u contact opnemen met de begeleiders (gegevens staan bij de activiteit).
  • Voor algemene NSA vragen (inschrijving, planning en dergelijke) kunt u contact opnemen met Annemieke Ooteman – annemieke.ooteman@julianaschool.be

 Aanmelden en plaatsing

  • Het minimaal en maximaal aantal deelnemers is per activiteit vastgesteld. Bij te weinig aanmeldingen gaat de activiteit niet door. Bij teveel deelnemers wordt uw kind op een wachtlijst geplaatst.
  • De inschrijving vindt plaats via een online systeem waaraan tevens de betaling is gekoppeld. Inschrijving gebeurt op volgorde van aanmelding. Let op, dat u uw kind niet voor 2 activiteiten tegelijkertijd inschrijft. U bent zelf ten aller tijde verantwoordelijk voor de inschrijvingen van uw kind.
  • Vanaf dinsdag 12 december kunt u op de website de activiteiten alvast bekijken.
  • Het tijdstip van inschrijven is vanaf donderdag 14 december 10 uur tot maandag 18 december 12 uur..
  • Mocht u binnen de aangegeven termijn besluiten uw kind(eren) toch  ook voor een andere activiteit te willen inschrijven, dan is dat geen probleem en kunt u dit met hetzelfde e-mailadres doen. Let wel.. inschrijving gebeurt op volgorde van aanmelding.
  • De inschrijvingstermijn sluit op maandag 18 december om 12 uur.
  • Na uw inschrijving ontvangt u een bevestiging per mail.
  • Mocht de activiteit niet doorgaan vanwege te weinig aanmeldingen, dan hoort u dit uiterlijk vrijdag 22 december. Als u geen mail ontvangt, dan gaat de activiteit door.
  • Na inschrijving en bevestiging van plaatsing volgt er begin januari een e-mail rechtstreeks van de begeleider van de activiteit over de activiteit.

Tarieven en betaling

  • De betaling dient rechtstreeks te gebeuren tijdens het registeren van de gewenste activiteit(en).
  • Het betalingssysteem wat gebruikt wordt is Mollie.
  • Een plaats is pas definitief als de betaling is voldaan.
  • Aanmeldingen zijn op volgorde van inschrijving.
  • De kosten voor de activiteiten staan aangegeven bij de activiteit op de website. Deze kosten van deze periode zijn hoger te opzichte van de vorige periode vanwege het aantal weken (19 weken ten opzichte van 14 weken).

Opzegging en restitutie

  • Op maandag 18 december 12 uur wordt de inschrijvingstermijn gesloten. Dan wordt bekeken of een activiteit voldoende inschrijvingen heeft. Hoort u niks en heeft u een bevestiging ontvangen dat uw kind kan deelnemen, dan gaat de activiteit door en ontvangt u eind augustus/ begin september een mail met informatie van de lesgever.
  • Er is geen restitutie van deelnemersbijdragen mogelijk bij tussentijdse opzegging.
  • Eventuele opzegging dient te gebeuren bij de coördinator van de activiteit en een mail naar annemieke.ooteman@julianaschool.be
  • Indien de gehele reeks voor aanvang afgelast moet worden, dan worden deelnemersgelden gerestitueerd. Indien de reeks al is gestart, maar door onvoorziene omstandigheden of overmacht moet worden afgebroken, dan wordt het deelnemersgeld van de reeds plaatsgevonden lessen niet gerestitueerd.
  • Mocht een kind herhaaldelijk en ondanks meerdere waarschuwingen de activiteit dusdanig verstoren dat dit ten koste gaat van de andere deelnemers, dan behoudt de begeleider in overleg met ouders en school zich het recht voor het betreffende kind de toegang te weigeren tot de activiteit.

Absentie

  • Na de aanmelding wordt er verwacht dat de kinderen de gehele cursus volgen.
  • Bij ziekte of afwezigheid van een kind moet dit bij voorkeur vóór 12.00 uur (maar liever een dag voordien indien mogelijk) worden doorgegeven aan de lesgever van de activiteit en aan de administratie van de Julianaschool. De gegevens van de lesgever vindt u op de bevestiging van deelname.
  • Eventuele afwezigheid van de begeleider wordt zo mogelijk voor 12.00 uur (op de dag van de activiteit) doorgegeven aan de ouders. De kosten voor eventuele opvang zijn dan voor rekening van de ouders. Wordt het later dan 12 uur op de dag van de activiteit doorgeven dat een lesgever afwezig is, dan zijn de kosten voor eventuele opvang voor de school.
  • Is de lesgever meer dan één keer afwezig, dan wordt de activiteit in de week na 14 juni ingehaald.

Algemeen

  • In gevallen waarin deze regels niet voorzien beslist de Directie van de Prinses Julianaschool.
  • Er kunnen foto’s worden gemaakt tijdens de activiteiten (voor onder andere nieuwsbrieven/Parro en de website van school). Ouders die hier bezwaar tegen hebben, dienen dit voor aanvang van de activiteit schriftelijk te melden bij de lesgever van de naschoolse activiteit.